Tänään on 03 9 2010 05:55

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1099 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Yleinen parannus- ja valitusketju
ViestiLähetetty: 13 5 2009 01:25 
Poissa
S.T.A.R.S.-johtaja
Käyttäjän avatar

Highscores: 14
Heh. Tuli tällainen hetken aivopieru. Mitäpä jos musiikille tekis ihan oman alueensa, kun onhan täällä jo Elokuva&TV, sekä Muut Pelit alueet?
Vaikka Musiikki-topic ajaakin lähes saman asian, niin kenties olisi mukavampi perustaa lempibändeilleen oma topic, kuin kysellä Musiikki-topicissa: "mitä mieltä ootte 69 Eyesistä?"

Tämän ehdotuksen voi tyrmätä suoraan, itse ainakin pidin suht hyvänä ideana ollakseen hetken pieru :D

Profiili Sähköposti  

ViestiLähetetty: 13 5 2009 09:20 
Poissa
Modegaattori
Käyttäjän avatar

Highscores: 6
BloodHound kirjoitti:
Heh. Tuli tällainen hetken aivopieru. Mitäpä jos musiikille tekis ihan oman alueensa, kun onhan täällä jo Elokuva&TV, sekä Muut Pelit alueet?

Onhan tuostakin ollut vaikka kuinka paljon puhetta, ja moni sellaisen aihealueen haluaisikin tänne. Mutta en ensinnäkään ole varma, pystyykö uusia aihealueita luomaan kukaan muu, kuin sivuston ylläpitäjä (ja Bella ei tuohon ole vielä suostunut). Toiseksi, tuosta sun esimerkistä pystyy vetämään aika hyvän johtopäätöksen, mihin toi keskustelu lopulta johtaa:

"Joo, mitäs mieltä porukka on Dimmu Borgirista?"
"No on se kyllä ihan kova..."
"Joo, niin on."

"No mitäs mieltä ootte sitten Pikku G:stä?"
"Se on ihan paska!"
"NO NIIN ON! xD"

Tollastahan toi musiikkikeskustelu on tähänkin mennessä kutakuin ollut, mitä nyt flying_v ja pari muuta ovat heittäneet välillä vähän syvempää analyysiä. Luulisi, että sen voi edelleen hoitaa aika hyvin nykyisten ketjujen alla.

Mutta en toisaalta täysin tyrmääkään tätä ehdotusta. En vain oikein tiedä, mitä tälle pitäisi tehdä.

Profiili  

ViestiLähetetty: 13 5 2009 09:24 
Poissa
S.T.A.R.S.-johtaja
Käyttäjän avatar

Highscores: 14
Crocodile Funkee kirjoitti:
Toiseksi, tuosta sun esimerkistä pystyy vetämään aika hyvän johtopäätöksen, mihin toi keskustelu lopulta johtaa

Huono esimerkkihän tuo oli, mutta kenties kaikki tietävät millä tavalla aloittaa uusi topic? :) Ainakin pitäisi tietää.

Lainaa:
Mutta en toisaalta täysin tyrmääkään tätä ehdotusta. En vain oikein tiedä, mitä tälle pitäisi tehdä.

Moderaattorithan eivät tosiaankaan kykene luomaan alueita. Bellan tehtäväksi jäisi tämäkin.

Profiili Sähköposti  

ViestiLähetetty: 09 6 2009 10:54 
Poissa
Lisa
Käyttäjän avatar

En jaksanut lukea kaikkia 27 sivua joten.. mut mun mielestä täältä sivustolta puuttuu Myynti/osto-palsta. Eli missä porukka saa kaupitella Resident Evil aiheista kamaa tai muita pelejä, leffoja ja musiikkia. En tiedä kävisikö sielä hirveä vipinä, kun eihän ressa fani luovu ressa-tuotteistaan :lol: , mut olisi helpompi kysellä pelien ostoista ja myynneistä helpommin :roll:

RE-1 (PS1)
RE-2 (GC)
RE-3 (GC)
RE-CVX (GC)
RE-4 (Wii)
RE-5 ge (PS3)
RE-survivor (PS1)
RE-dead aim (PS2)
RE-UC (Wii)
RE-DC (Wii)

PSN ID: MJAS85

Profiili Sähköposti  

ViestiLähetetty: 09 6 2009 12:04 
Poissa
Weskerin alushousut
Käyttäjän avatar

Highscores: 1
Heti ensimmäinen sivu osiosta Yleistä keskustelua:

Osto & Myynti-Topic

Profiili Sähköposti  

ViestiLähetetty: 09 6 2009 14:31 
Poissa
S.T.A.R.S.-johtaja
Käyttäjän avatar

FASTDOHC kirjoitti:
En tiedä kävisikö sielä hirveä vipinä, kun eihän ressa fani luovu ressa-tuotteistaan :lol:

Noilla kriteereillä minä en ole sitten oikeastaan RE-fani ollenkaan, sillä mieleeni on tullut nyt viimeisen puolen vuoden aikana neljä RE-tuotetta joista olen oikein mielelläni luopunut. Kaksi näistä tuotteista oli muuten Paul Anderssonin RE-leffoja, joiden hankkimista kaduin ja kadun yhä edelleen niin paljon että oli pakko viedä "leffakierrättämöön" ihan silkasta häpeästä. En muista että oliko peräti foorumimme Akira joka totesi (varsin osuvasti) että kyseisistä pätkistä hän ei koskaan ole maksanut eikä tule maksamaankaan. Tämä lause sai minut mietteliäälle päälle, ja päätin että elokuvakokoelmassani moista paskaa ei tosiaankaan pidä alkaa sietämään.

Saman saattaisin kenties tehdä muuten myös esim. RE4:lle tai RE5:lle, mikäli josta ne minun käsiini päätyisivät. En siis voi väittää olevani mitenkään erityisen kokonaisvaltainen RE-fani, sillä minulle kelpaa vain lähinnä enää ne vanhemmat RE-pelit muutenkin.

It's too bad she won't live; but then again, who does?

Profiili  

ViestiLähetetty: 09 6 2009 15:27 
Poissa
Moderaattori
Käyttäjän avatar

FASTDOHC kirjoitti:
En jaksanut lukea kaikkia 27 sivua joten.. mut mun mielestä täältä sivustolta puuttuu Myynti/osto-palsta. Eli missä porukka saa kaupitella Resident Evil aiheista kamaa tai muita pelejä, leffoja ja musiikkia.

Silmiä auki nyt. Sekä RE-peleille että kaikelle muulle on omat myyntitopicit, joista toisen Huli linkittikin tänne ja toisen minä tuolla pelipuolella.
Kannattaa sitä hakua käyttää topicceja etsiessä. Ihan vaan vinkkinä.

Profiili  

ViestiLähetetty: 09 6 2009 16:47 
Poissa
Nemesis
Käyttäjän avatar

Dalleer kirjoitti:
FASTDOHC kirjoitti:
En tiedä kävisikö sielä hirveä vipinä, kun eihän ressa fani luovu ressa-tuotteistaan :lol:

Kaksi näistä tuotteista oli muuten Paul Anderssonin RE-leffoja, joiden hankkimista kaduin ja kadun yhä edelleen niin paljon että oli pakko viedä "leffakierrättämöön" ihan silkasta häpeästä. En muista että oliko peräti foorumimme Akira joka totesi (varsin osuvasti) että kyseisistä pätkistä hän ei koskaan ole maksanut eikä tule maksamaankaan. Tämä lause sai minut mietteliäälle päälle, ja päätin että elokuvakokoelmassani moista paskaa ei tosiaankaan pidä alkaa sietämään.

Jeap. Nyt vain toivon että tämä leffakierrättämö oli takka josta se muuttuu helposti, paljon hyödyllisemmäksi tuhkaksi. Sillä voi sitten lannoitella vaikka marjapuskia. Toisaalta on ne leffat niin paskoja että ne puskat varmaan kuolisivat ihan siitä että facepalmittavat itsensä hengiltä.

Profiili Sähköposti  

ViestiLähetetty: 11 6 2009 10:59 
Poissa
Modegaattori
Käyttäjän avatar

Albert Wesker kirjoitti:
Kannattaa sitä hakua käyttää topicceja etsiessä. Ihan vaan vinkkinä.

Heheh. Itse olen huomannut, että nykyään tuo foorumin haku ei tahdo löytää edes päivänselvillä hakusanoilla kaikkia ketjuja, liekkö tyhmistynyt tuo haku viime kesältä, kun boardi vaihtoi tyyliään. Aikanaan kun M4sse perusti Skate 2:lle oman ketjun ja halusin yhdistää pelisarjalle oman ketjun vanhasta viestiketjusta, niin alkuperäistä "EA SKATE"-ketjua ei meinannut löytyä haulla millään, vaikka hakusanoina käytin niinkin selviä sanoja, kuin "skate" (sekä normaalisti kirjoitettuna, että isoilla kirjaimilla). Piti lähteä etsimään sitä sitten sivuja selaamalla. :)

Että itse ymmärrän HYVINKIN, jos joku nykyään vahingossa tekee ketjun aiheesta, joka on jo olemassa. Toi haku on ihan perseestä.

Profiili  

ViestiLähetetty: 11 6 2009 15:25 
Poissa
Moderaattori
Käyttäjän avatar

Että itse ymmärrän HYVINKIN, jos joku nykyään vahingossa tekee ketjun aiheesta, joka on jo olemassa. Toi haku on ihan perseestä.

Ohoh, no tuo tuli minulle uutisena, hakua ei niin hirveästi ole tarvinnut käyttää, ja Ratchet & Clank-topicin se minulle ihan kiltisti etsi tässä taannoin.
No mutta pannaan mieleen. 8)

Profiili  

ViestiLähetetty: 21 9 2009 09:59 
Poissa
Uusi jäsen
Käyttäjän avatar

Terve!

Luin tuolta etusivulta että resuomeksi lopettaa osittain toimintansa, kun hosti lopettaa toimintansa. Mietin, kun minulla nyt sattuu olemaan JustHostissa käyttäjä (Todella laadukas hosti). Voisin teille tehdä oman ftp käyttäjän ihan RE Suomeksi varten. Ja varmasti joku voisi myös ostaa oman domainin? .net tai joku muu (.fi maksaa 50€/3Vuotta. .net ja muut n. 8€/Vuosi) Miltäs kuulostaa? Saataisiin nuo mainoksetkin pois :D.

Lisäksi, jos bella tarvitsee apua koodamisessa kysy minua.

p.s http://www.l4d.fi http://www.left4dead.fi http://www.l4dfinland.net

Profiili Sähköposti  

ViestiLähetetty: 21 9 2009 10:37 
Poissa
Weskerin viruscocktail

Joo, muuten hyvä idea, mutta itse olen ainakin saanut sellaisen käsityksen että Bellaa ei pahemmin kiinnosta sivuston ylläpito enää?

Profiili  

ViestiLähetetty: 21 9 2009 10:50 
Poissa
Nemesis
Käyttäjän avatar

Täytynee tätä kuitenkin varmaan sen verran pitää ylhäällä että joku mode voi kopsata sen omiin höpötyksiinsä. Eihän käsittääkseni Bellalla kauheasti periaatteessa tekemistä ole. Tuohon sivustoon ei pahemmin tarvitse koskea ja muut modet nyt on nykyään hoidellut tämän puolen...

Profiili Sähköposti  

ViestiLähetetty: 21 9 2009 12:26 
Poissa
Ylläpitäjä
Käyttäjän avatar

RE suomeksihan löytyy nykyään täältä:

http://resuomeksi.blogspot.com/

Profiili  

ViestiLähetetty: 21 9 2009 12:52 
Poissa
Nemesis
Käyttäjän avatar

Domain http://www.residentevil.fi ei silti olisi mielestäni yhtään huonompi. Näkyy olevan vapaakin meinaan. Se saattaisi olla myös ratkaisu meidän väestön vähenemiseen...

Profiili Sähköposti  

ViestiLähetetty: 21 9 2009 13:29 
Poissa
Uusi jäsen
Käyttäjän avatar

Mutta onko täällä ketään joka haluaa lahjoittaa sen 50€ tuolle domainille? Olisihan se todella "cool" :D.

Ja minulta saatte loputtoman sivutilan. Ei mainoksia tai mitään.

Profiili Sähköposti  

ViestiLähetetty: 21 9 2009 13:39 
Poissa
Nemesis
Käyttäjän avatar

Tosta 50eurosta nyt voi aina vetää kolehdin mutta sehän on kuitenkin loppujen lopuksi Bellasta kiinni.

Profiili Sähköposti  

ViestiLähetetty: 25 10 2009 19:09 
Poissa
Parasiitti
Käyttäjän avatar

En oikein nyt löytänyt sopivaa paikkaa tälle kysymykselle kun tuo yks kysymys alue on ainakin lukittu.

Niin kysymys tulee tässä: Voinko minä tehdä Avatar alueen johon itse laittaisin Re-Aiheisia Avatareja? Vai onko täällä jo sellainen?

Kiitos vastuksesta etukäteen!

Profiili Sähköposti  

ViestiLähetetty: 25 10 2009 19:16 
Poissa
Moottorisahamurhaaja
Käyttäjän avatar

Etpä kai voi. Mutta lue noi säännöt.

Resident evil 3
Resident evil Code veronica
Resident evil Outbreak
Resident evil Outbreak 2
Resident evil 4
Resident evil 5
Resident evil Umbrella Chronicles
Resident evil Darkside Chronicles

Profiili  

ViestiLähetetty: 25 1 2010 17:30 
Poissa
Korppi

RE Suomeksi -sivustolla ei näytä olevan alkuperäistä RE1:n läpipeluuohjetta Chrisille. Jos tekisin suomennettuna läpipeluuohjeen ao. hahmolle ja se olisi tarpeeksi laadukas, voidaanko se mahdollisesti lisätä sivustolle?

Profiili Sähköposti  

ViestiLähetetty: 25 1 2010 18:41 
Poissa
Modegaattori
Käyttäjän avatar

Nitro kirjoitti:
RE Suomeksi -sivustolla ei näytä olevan alkuperäistä RE1:n läpipeluuohjetta Chrisille. Jos tekisin suomennettuna läpipeluuohjeen ao. hahmolle ja se olisi tarpeeksi laadukas, voidaanko se mahdollisesti lisätä sivustolle?

Toki. Mitä nyt vilkaisin tuota mainitsemaasi opasta, niin ei kyllä vaikuta sekään äärimmäisen laadukkaasti kirjoitetulta. Tuskin laatukriteerit siis läpipeluuoppaan kirjoittamiselle on hirvittävän korkealla, kunhan tekstistä saa vain selvää niin hyvä tulee. :P

Kannattaa ottaa yhteyttä Bellaan, sivuston ylläpitäjään, niin asiasta voi neuvotella paremmin hänen kanssaan. Bella kun pitää tuota sivustopuolta yllä ihan yksin, meillä muilla ei ole mitään valtuuksia lisätä sinne tietoa tai tavaraa.

Profiili  

ViestiLähetetty: 28 1 2010 17:17 
Poissa
Weskerin alushousut
Käyttäjän avatar

Jo on kumma että välillä kun painan jotain topicia, kirjaudun ulos, vaikka sitä en haluaisi. Kirjauduin uudestaan sisälle ja sitten painan palaa etusivulle linkkiä ja taas olen kirjautunut ulos. Missä vika ?

Profiili  

ViestiLähetetty: 28 1 2010 17:37 
Poissa
Modegaattori
Käyttäjän avatar

Xbox 360 Elite kirjoitti:
Jo on kumma että välillä kun painan jotain topicia, kirjaudun ulos, vaikka sitä en haluaisi. Kirjauduin uudestaan sisälle ja sitten painan palaa etusivulle linkkiä ja taas olen kirjautunut ulos. Missä vika ?

Todennäköisesti selaimessasi, jota käytät. Uskoisin, että sinulla on joku asetus päällä, joka estää evästeiden asettamisen tai sitten selaimesi tyhjentää historiaa automaattisesti. Tai sitten kyseessä on joku väliaikainen vika createphpbb:ssä, johon en itse ainakaan ole vielä törmännyt.

Profiili  

ViestiLähetetty: 08 3 2010 16:37 
Poissa
Lisa
Käyttäjän avatar

Ensinnäkin kun aloitan "pikkuisen valituksen", pitää sanoa että tämä on kyllä ehdottomasti viihdyttävin keskustelupalsta mitä on. Täällä väki on hienoa ja asiallista ja pääaiheena Resident Evil joka on pelimaailmassa parasta mitä tiedän. Yksi pieni miinus on... joka on tämän foorumin/blogi-sivuston ainut ongelma joka hieman häiritsee. Tuolla blogi puolella nuo Re-pelien tiedot eivät oikein päivity, Re5 on ollu jo yli vuoden myynnissä, eikä siittä oikein löydy tietoa, samoinkuin UC:sta ja DC:sta. Samoin Re4 puuttuu tästä Wii-editionista juttu jne... Tiedän että Bellalla on muutakin tekemistä kuin päivitellä tätä blogia. Mutta minun mielestäni nämä foorumin modegaattorit voisivat saada oikeuden tai jotain.. niin laittaa juttuja noihin peliosioihin. Olisi vaan hieno lukea sellasista peleistä hieman tietoa ennenkuin ostaa kyseisen pelin, minun tapauksessa on nuo kummatkin Chroniclesit. Ja jos jonkin pelin on pelannut monta kertaa läpitte ja kerännyt filet yms.. niin on hyvä tarkistaa vaikka tuolta blogista että olenko löytänyt ja tehnyt ja hankkinut kaiken mitä pelissä on saatavilla.. noita pelien salaisuuksia olis juuri kiva olla pelista kuin pelistä :D . Kiitos ja anteeks tämä.

RE-1 (PS1)
RE-2 (GC)
RE-3 (GC)
RE-CVX (GC)
RE-4 (Wii)
RE-5 ge (PS3)
RE-survivor (PS1)
RE-dead aim (PS2)
RE-UC (Wii)
RE-DC (Wii)

PSN ID: MJAS85

Profiili Sähköposti  

ViestiLähetetty: 08 3 2010 20:42 
Poissa
S.T.A.R.S.-johtaja
Käyttäjän avatar

^
Bella itse ottaa mielellään vastaan käyttäjien juttuja peleistä, etenkin uusimmista. Itse lähetin hänelle tietoja DC:n aseista, jotka heti ilmestyivät DC-osioon. En tiedä varmasti, mutta voipi olla, ettei Bella mahdollisesti omista tarvittavia konsoleita ja pelejä, joten siksi hän ei voi itse kirjoitella niistä.

Nyt kun sinulla RE4 Wii Edition, niin voisit itse lähettää pelistä hänelle vaikka jotain tietoja/arviota yms.

Believe in yourself

Profiili Sähköposti  

ViestiLähetetty: 04 4 2010 22:07 
Poissa
Ylläpitäjä
Käyttäjän avatar

Juu en omista uusimpia konsoleita ja pelejä. Minulla on vain Gamecube. Juttuja uusimmista peleistä saa lähettää, julkaisen mielelläni.

Profiili  

ViestiLähetetty: 16 4 2010 11:07 
Poissa
S.T.A.R.S.-johtaja
Käyttäjän avatar

Kävi mielessä eräänlainen idea, minkä toteutumisesta en sitten osaa sanoa. Eli tiivistettynä: Foorumilla olisi alue johon vaadittaisiin tietty määrä lähetettyjä viestejä, tai vaikka tietty aika rekisteröityneenä jotta sinne voisi kirjoittaa. Idea on vähän puolivillainen, koska en oikeastaan osannut ajatella mitä alue sisältäisi/voisi sisältää. Kunhan vain mietiskelin. Ei oikeastaan idea jota niin tosissaan kannattaa ottaa. Varsinkin kun keksin pari huonoa puolta tuosta ideasta. Mielipiteitä?

Profiili  

ViestiLähetetty: 16 4 2010 11:37 
Poissa
Nemesis
Käyttäjän avatar

^Mielestäni tuo ei sovi, koska varsinkin jos on tämmöisiä alueita mihin tarvitset tietyn viestimäärän, niin porukat alkaisivat spämmäillä melko turhia viestiä, jotta pääsisivät lukemaan tätä aluetta. Tuo rekisteriaika olisi sitten parempi, mutta en itse löydä tästä mitään hyötyä. Mielestäni saisi vain olla kaksi aluetta, toinen jossa kaikki voivat puhua ja sitten toinen jossa moderaattorit+ylläpitäjä(t) ainoastaan. Semmoinen alue joka olisi +18-vuotiaille mielestäni voisi tulla, koska monet kerrat olen nähnyt muissa foorumeissa kun porukat tulevat valittamaan, että puhutaan liian rivoja ala-ikäisille. En kyllä tällä foorumille ole vielä kokenut semmoista.

Profiili Sähköposti  

ViestiLähetetty: 16 4 2010 13:51 
Poissa
Modegaattori
Käyttäjän avatar

Onhan tuollaisia ehdotuksia kuultu muillakin foorumeilla, mutta kukaan ei ole vielä tainnut keksiä järkevää selitystä sille, että mistä sellaisella aihealueella pitäisi edes puhua. Mikä mahtaa olla sellainen puheenaihe, josta liian vähän viestejä kirjoittaneet käyttäjät eivät voisi keskustella? Ei semmoista ole olemassa.

Profiili  

ViestiLähetetty: 16 4 2010 17:39 
Poissa
Weskerin viruscocktail

Mikä mahtaa olla sellainen puheenaihe, josta liian vähän viestejä kirjoittaneet käyttäjät eivät voisi keskustella?

Uusista jäsenistä selän takana paskan puhuminen, joka on heidän luettavissaan myöhemmin.

Profiili  

ViestiLähetetty: 05 7 2010 09:07 
Poissa
S.T.A.R.S.-johtaja
Käyttäjän avatar

Hmm, olisikohan aika vaihtaa tuo foorumin logo? Ei sillä etteikö tuo RE4:en maisema olisi tyylikäs punaisen ja mustan sekoituksella, mutta vaihtelu voisi virkistää.

Profiili  

ViestiLähetetty: 05 7 2010 19:25 
Poissa
Alexia
Käyttäjän avatar

Highscores: 29
Poison kirjoitti:
Hmm, olisikohan aika vaihtaa tuo foorumin logo? Ei sillä etteikö tuo RE4:en maisema olisi tyylikäs punaisen ja mustan sekoituksella, mutta vaihtelu voisi virkistää.

Kuva

Profiili Sähköposti  

ViestiLähetetty: 06 7 2010 16:56 
Poissa
Ylläpitäjä
Käyttäjän avatar

Lisää ehdotuksia foorumin uudeksi logoksi otetaan vastaan.

Profiili  

ViestiLähetetty: 06 7 2010 17:18 
Poissa
Alexia
Käyttäjän avatar

Highscores: 29
Bella kirjoitti:
Lisää ehdotuksia foorumin uudeksi logoksi otetaan vastaan.

Tarkoittaako tämä että jos lisää ehdotuksia ei tule niin minun taideteokseni pääsee logoksi? :mrgreen: :mrgreen:

Profiili Sähköposti  

ViestiLähetetty: 06 7 2010 17:33 
Poissa
Weskerin viruscocktail

Mun on komeempi!

Nyt tarvitaan joku nimeltämainitsematon Gaterre leikkimään photoshopilla...

Profiili  

ViestiLähetetty: 07 7 2010 18:24 
Poissa
S.T.A.R.S.-johtaja
Käyttäjän avatar

http://img718.imageshack.us/img718/8174 ... toinen.jpg

http://img3.imageshack.us/img3/179/lopullinen.jpg

Omat ehdotukseni. Oman tekstifontin suunnitteleminen on sen verran iso homma, että otin fontin suoraan Remaken kannesta. :)

Believe in yourself

Profiili Sähköposti  

ViestiLähetetty: 08 7 2010 17:08 
Poissa
Weskerin viruscocktail
Käyttäjän avatar

Hienoja kuvia ovat nämä Whatin ja Ahosen ehdottamat. Jonisen Ahon kuvat näyttäisivät ainakin hieman poikkeavalla tavalla erilaisilta aikaisempiin nähden, vaikkakin tuo valkoinen sormenjälkikuva kaipaisi pikkuriikkisen sekaansa vielä "jotain" lisää. Mitenvaanin kuva myöskin hyvin hieno, vaikkakin kun tuota tekstin yliviivaamista editoitaisi paremmaksi niin hyvä tulee. Itse en kyllä keksi näin lyhyellä varoitusajalla mitään hienoa RES-logoa suunnitella. Ainoa idea mielessä on vain Thrilleriä tanssiva zombiejoukko, mutta muutoin idealaari onkin aivan tyhjä.

Tulipahan näin mieleeni kysyä myös, että onkos tätä viimevuotista Miss Avatar-voittajaa jo päätetty? Kun muistelin että kesän aikoihinhan tätä ehdokasehdottelua oli ilmassa, jos en täysin päin prinkkalaa nyt asiasta houraile.

EX-OBF2 Nimim:GIGANTE

Profiili  

ViestiLähetetty: 09 7 2010 23:51 
Poissa
S.T.A.R.S.-johtaja
Käyttäjän avatar

Highscores: 3
Tähänastisista Ahosen toinen kuva on suosikkini. Ne sormenjäljet ensimmäisessä kuvassa eivät mielestäni ole kovin Resimäisiä vaan johonkin Sherlock Holmesiin sopivia.

Profiili  

ViestiLähetetty: 10 7 2010 12:18 
Poissa
Weskerin viruscocktail

Noista Ahosen kuvista sen verran, että muuten hyviä mutta pelkkä yksivärinen tausta on helvetin tympeä (vaikka siinä jotain röpelöefektiä olisikin). Kyllä pitäisi joku kuva olla jonka päälle tuo teksti tulee.

Profiili  

ViestiLähetetty: 11 7 2010 16:36 
Poissa
S.T.A.R.S.-johtaja
Käyttäjän avatar

^
Samoja asioita huomioin itsekin. AV -opinnoissakin huomautettiin kuvan tärkeyttä tekstin sijaan, vaikka tässä tapauksessa kyse ei olekaan mainoksesta.

Mutta entäpäs Resident Evilvania?

Ja kaikki muut kynnelle kykenevät lähettäkää omia ehdotuksia!

Believe in yourself

Profiili Sähköposti  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1099 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia